Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Terminátor rendezőjének nem megy a romantikázás

2010.02.25. 20:57 nyuszisz 6 komment

McG-t nem dícsérték agyon a Terminátor 4 kapcsán se, most meg a This Means War címmel futó romantikus akcióvígjátéka egyáltalán nem akar összejönni. A film két kémről szólna, akik ugyanabba a nőbe (Reese Witherspoon) szeretnek bele és emiatt versengeni kezdenek egymással. Úgy volt, hogy Bradly Cooper játssza az egyik kém szerepét, de mivel készül a Másnaposok 2, a színész úgy döntött, kilép.

Cooper helyében én inkább Reese Witherspoont választottam volna, a Másnaposokból elég volt egy is. Elképzelhető azonban, hogy a This Means War filmből amúgy sem lesz semmi,  évek óta tologatják a forgatókönyvét.

 

Címkék: miújság mcg vígjátékhír

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr121790643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dejdő 2010.02.25. 21:14:27

"a Másnaposokból elég volt egy is"???????? Hát nagy pénz hozott,és kell a folytatás!

a8zoli 2010.02.25. 23:42:49

sztem meg nagyon jó munka a másnaposok.
nem vegasban máshol fog játszódni a folytatás az echte szereplőkkel.

Repce Manó 2010.02.26. 00:33:20

Egy csöppet szerintem is túlértékelt a Másnaposok, de általában a színészeket a pénz motiválja. Márpedig 277 millió dolláros csak amerikai bevétel után a Warnernak van mije, hogy motiválja Coopert.

murczie 2010.02.26. 03:23:24

A másnaposok, "egy csöpet" nagyon is túlértékelt, gyenge amerikai tucatvígjáték, egyetlen "poén" nélkül. Megnéztem, mert annyi jót hallottam róla, de boldog vagyok, hogy nem költöttem rá pénzt:)

Rolee83 2010.02.26. 06:03:26

Másnaposokból jöhet a folytatás!!

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2010.02.26. 11:01:05

lehet, hogy nem egyedül döntött a Másnaposok 2 mellett, Rene Zellweger a lieblingje, lehet, nem szerette volna, hogy Reese közelébe kerüljön Brad;-D
süti beállítások módosítása