Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Föld inváziója - Csata: Los Angeles - BD megjelenéshez kapcsolódó hír

2011.08.23. 16:09 koimbra 14 komment

– Azért tudtam jó filmet készíteni a Földünkre támadó idegenekről, mert hiszek bennük – lepte meg rajongóit nemrég egy nyilatkozatával Jonathan Liebesman rendező, aki A Föld inváziója – Csata: Los Angeles című filmjével lépett az akció-műfaj legmenőbb szakértői közé. A Los Angelest elpusztító idegenek ellen harcoló utolsó katonai alakulat történetének márciusi bemutatója végképp zöld utat nyitott neki Hollywoodban: nemcsak A titánok harca második részét, de a Warner Bros. különlegesen látványosra tervezett antik háborús szuperpodukcióját, a Julius Caesar-t is ő forgathatja. A Föld inváziója DVD és Blu-ray változatának megjelenése alkalmából a rendező azt is elárulta, hogy a lakásában jó pár ufó-figyelő és idegen lény érzékelő van beélesítve – biztos, ami biztos alapon.

És tényleg nincs is egyedül: nemcsak űrlények, hanem hozzá hasonlóan gyanakvó ufóvadászok is bőven körülveszik. A Blu-ray lemez megjelenésének idejére ezért indul egy földönkívülieket kereső játék: azok, akiknek van okostelefonja, letöltik a megfelelő kódot, és lencsevégre kapnak, majd megosztanak egy jövevényt, PlayStation3-at nyerhetnek.

További részletek A Föld inváziója - Csata: Los Angeles facebook oldalán találhatóak.

https://www.facebook.com/pages/A-F%C3%B6ld-inv%C3%A1zi%C3%B3ja-Csata-Los-Angeles-hivatalos-magyar-oldal/108815115853265

Címkék: battle los angeles

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr143173838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asz0089 2011.08.23. 17:20:59

Most itt az a kérdés, hogy Liebesman elhiszi, hogy a Battle LA tényleg jó film?

Shyllard 2011.08.23. 17:26:48

Ritka csalódás volt, a rendező tönkrevágta az egész produkciót, nem vágom minek kellett erőltetni az irtózatos kamerarángatást... Pedig amúgy egész kis élvezhető film kerekedhetett volna belőle...

asz0089 2011.08.23. 17:30:27

@Shyllard:
Szerintem, ha csak ennyi lett volna a probléma, nem szólok egy szót sem.
Egy klisé halmaz volt az egész. Ez a haragszik rá a katona, de ő megmentette volna az öccsét és bár ő halt volna meg etc. Én besírtam rajta annyira kommersz volt ez az egész. Pedig Eckhart nem is rossz színész.

Shyllard 2011.08.23. 17:42:34

@asz0089: A klisével sztem semmi baj sincs, ha jól csinálják meg a filmet.

Blake007 2011.08.23. 17:54:22

Idén az egyik legszarabb film volt ez.

Mr.Wario 2011.08.23. 18:09:36

@Shyllard: egy-két klisé még valóban elmegy, de amikor az egész film egy merő klisé..no az már gáz. és ez a film ilyen..SPOILER
kedvenc jelenetem: nagy nehezen átverekszik magukat, végig azon imádkoznak, hogy csak jussanak át a "frontvonalon", sikerül..isznak egyet, és visszafordulnak, mert ők a hős amerikai katonák, és nem fáradtak el, nem viselte meg őket a kaland, meg egyébként is, csak a csapat fele veszett oda..na takarodj..gondoltam magamban:)

ruprecht 2011.08.23. 18:30:42

Én szinte mindig hálás vagyok ezekért az agyament marhaságokért, hellboy, x-men, avatar, armageddon, függetlenség napja, stb., amikben nem kell sokat gondolkodni. Legyen látványos, dübörögjön a házimozi hangfal, legyen a földről elrugaszkodott (ufók, fantázialények, soselétezett helyek és helyzetek) és ne drámázzanak benne könnyes szemekkel.... upsz, ez a film az utolsó pontnál bukik meg. :-)

Shyllard 2011.08.23. 19:13:18

@ruprecht: Az Armageddonod is bukik az utolsó pontnál, kevés szomorúbb pillanatot láttam filmen, mint Bruce Willis halála :D

@Mr.Wario: Akkor meg nem vágom, h minek nézted meg, amerikai film katonákról. Arra számítottál, h reális lesz a jellemábrázolásuk? :D

ruprecht 2011.08.23. 19:30:53

@Shyllard: Ki kell hogy ábrándítsalak, Bruce Willis halálánál sokkal-sokkal szomorúbb pillanatok is vannak sci-fi filmekben. Pl E.T. (majdnem)halála sokkal szomorúbb. Mikor megtalálják kihűlve a pocsolyában az autópálya mellett...az valami borzalmasan könnyfakasztó!

asz0089 2011.08.23. 19:50:23

Lehet én vagyok rosszul összerakva, de a hatásvadász sírásfakasztó dolgok nem hatnak meg. :D
Mondjuk sírni se tudom mikor sírtam, nemhogy filmen.
De az Armageddon jó próbálkozás volt. :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.08.23. 20:03:55

Szerintem teljesen rendben volt a film. A kamerarángatás nem szoktam szeretni, de itt pont illett ide.
A filmről itt ejtettem szót
filmdroid.blog.hu/2011/03/20/a_fold_invazioja_csata_los_angeles_battle_los_angeles_2012

Shyllard 2011.08.23. 20:10:57

@ruprecht: Attól, mert számomra Bruce Willis halála szomorúbb, mint E.T. majdnem halála, még nem jelenti azt, h nem láttam egy sci-filmet sem Bay mesterművén kívül :P

Amúgy meg akárhogy nézem, ezek a képek irtó gagyi photoshop-munkák... :S

@koimbra: Anno a kritikád miatt gondoltam, h megnéztem, de számomra és még sok ismerősöm számára egyszerűn követhetetlen volt egy-egy akciójelenet. Számomra ez tette tönkre az egészet, mint a Tf2-nél, ahol volt, h csak a film után tudtam meg, h egy robot meghalt a játékidő alatt, akiről amúgy a követhetetlen akciók miatt nem is tudtam, h szerepel a filmben :D

mutant · http://universal.blog.hu 2011.08.27. 11:12:23

"Azért tudtam jó filmet készíteni a Földünkre támadó idegenekről, mert hiszek bennük" Ki mondta, hogy jó a film??:D Nem nagy dicsőség kb újraforgatni egy háborús filmet csak idegenekkel( A sas leszállt c. alkotásra gondolok). Bánom, hogy elpazaroltam rá pénzt és időt a moziban. De az egész közönség szenvedett alatta. hatalmas csalódás volt, pedig vártam nagyon...

mutant · http://universal.blog.hu 2011.08.27. 11:13:55

@ruprecht: A Hellboyban igenis kell. Vagy csak nem ismered a képregényt? o.O
süti beállítások módosítása