Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló

2008.04.10. 04:51 koimbra 7 komment

A mai naptól 7 új film a magyar mozikban. Tessék válogatni, hirtelen nem is tudom melyikre menjek el először.

Nyolc tanú (Vantage Point): Spanyolországban merényletet követnek el az amerikai elnök ellen. A történet több szemszögből mutatják be. Erre elmegyek az tuti

A Szem (The Eye): Jessica Alba szereti a horrort. Tavaly majdnem egymás után két horrorját is bemutatták, hozzánk A Szem jött előbb. Alba egy olyan lányt játszik aki vak. Megműtik a szemét, aminek hatására fura dolgokat lát. Ez is érdekel, megyek rá szépen.

Elah völgyében (In the Valley of Elah): Hank Deerfield (Tommy Lee Jones) fia hazatérve Irakból eltűnik a támaszpontról, mivel a nyomozás nem halad előre ezért saját szakállára belveti magát az ügybe. Krimi, thriller vagy mi lenne a lassúbb fajtából, majd erre is el kéne menni, szerintem.

Bolondok aranya (Fool's Gold): kincskeresős kalandfilm. Érdekel szintén

A másik oldalon (Auf der anderen Seite): német-török két órás dráma.

Bakkerman (Pékember): magyar társadalmi vígjáték. Kongó termeket látok

Another Planet-Másik bolygó: magyar dokumentumfilm. Hét történetet mutat be a film, amelyen keresztül bemutatja a világunk átfogó és morális válságát.
Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr84418194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mackos 2008.04.20. 01:53:19

a filmet láttad-e (bakkermann) vagy csak vizionálsz? az jó, ha zsebből fika, persze, mellesleg szeged és pécs teltházzal megy, de semmi baj, te kongót látsz. hmm.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.04.20. 12:05:29

Vízionálok csak. Egyébként saját véleményem meglehet, hogy bukta. Neked tetszett?

Egyébként ajánlom ezt a linket:
trailer.blog.hu/2008/04/16/bakkerman_elozetes

itt sem érkeztek szép kommentek a filmmel kapcsolatban

De semmi baj, szólj be nyugodtan:)

Ne-pál 2008.04.20. 12:24:21

Kedves mackos!

Barátnőm unszolására ültünk be a filmre, ahogy ő fogalmazta tök jó fejek ezek a tévében.

Kérdezem, te lennél maga Szőke András? 5-en kezdtük el nézni a filmet, egy negyed óra múlva hagyta el a termet, egy fél óra körül aludt be, mi pedig egy óra múlva mentünk ki. Én nem szoktam kijönni filmről, de ez maga volt a szenvedés.
Szerintem te vízionálod azokat a telt házakat. Egy esetben tudom ezt elképzelni, ha ingyen vetítik, ez pedig elképzelhető, mert több helyen volt az elmúlt hetekben Magyarországon ilyen, hogy egyes mozikban egy-két napig ingyen lehetett filmet nézni. Budapesten is ha jól tudom most van ilyen.

Mellesleg nézzél szét a neten és mutass fel egy pozitív véleményt, mert én nem találtam.

Szóval hagyd abba a halucinogén szerek szedését, telt házak, hmmm

Koimbra 2008.04.21. 11:58:41

Egyébként most jutott eszembe, hogy én elég régen nem voltam telt házas vetítésen, pedig gyakran járok moziba. Utoljára a Titanicon sikerült telt házat látnom, 1997-ben. Szóval elég nehéz elfogadnom azt, hogy ez a Bakkerman telt házzal megy. Az első heti eredménye is 3900 néző országosan. De semmi baj:):)

VVega · https://debugme.eu/ 2008.04.21. 22:08:56

Én a Király visszatér-t és a Harry Potter 4-et is teltházas teremben néztem.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.04.21. 22:13:54

Oké, de a Király visszatér és a HP4 mérhető a Bakkermannhoz? Mert szerintem nem, a nézettségi adatai is azt mutatják, hogy nem nagy siker, sőt egyáltalán nem az. Mackosnak tetszett és hát próbálta megvédeni, de be nem veszem, hogy az megy telt házzal.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.04.21. 23:13:19

Ja nem is azért írtam, mert eszembe jutott összemérni őket a Bakkermannal. Csak azt írtad, hogy utoljára a Titanicnál tapasztaltad a teltházat, én meg ezeknél :)
süti beállítások módosítása