Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Mozdulj és lépj (How She Move)

2008.07.18. 15:23 koimbra 1 komment

Nem árasztanak el minket a táncolós-breakes filmek, de azért néha jön egy-kettő. Idén már láthattuk a Step Up 2-őt (Miecs kedvelte, én az első rész után nem számítottam semmi jóra, de tetszett végül) és most a Mozdulj és lépj jött elő, bár nálunk csak dvd-n.

A kezdő képsorok után alig akartam elhinni, hogy ez a bánatos nagyszemű néger lányka lesz a főszereplő, de rá kellett jönnöm, hogy biza itt ő lesz a központban. Természetesen a gettó is itt van, meg a sok tesó, bandák és lepukkant városrész sem hiányozhat. No de van nemes cél is, a hősnőnk orvosira menne, kell a pénz rá, ezért egy táncbandával próbálja a nagy versenyen megnyerni a fődíjat.

Kb. 15 perc után állítottam meg először a filmet, ránéztem az imdb-re, érdekelt a pontozása. Ó, hát 2,2 pont, no meg a legrosszabb 70. film? Na mindegy, azért több részletben sikerült megnézni.

A szereplők olyanok, mintha este valami beszívott producer lepajtizott volna egy lepattant negyedben néhány arra flangáló egyénnel. A főszereplő csajszi Tre Armstrong két hasonló művet tudhat maga mögött, az egyik a Hölgyválasz, bár ott mellékszereplő volt, a másik a Szívem érted RAPes második része, amihez szerintem nem volt szerencsém. Ha értékelnem kéne a neve alapján tenném, tehát tré volt.

Általában azért az ilyen filmeknél a táncbetétek jók szoktak lenni. A minap láttam valamely csatornán egy breakversenyre való jelentkezést, még az is jobban volt megrendezve, mint ez itt. Nem jött át se a ritmus, se a dinamika, egyáltalán semmi sem volt jó. A direktor úr aludt, miközben ezt rögzítették vagy letojta magasról az egészet? Szerintem inkább ott sem volt vagy a forgatókönyvíróval ivott valamerre. Legalább a koreográfia lett volna jó. Vagyis...nem is volt itt olyan. Talán az ezzel foglalotoskodó megbízott személyt lelőtték és újat már nem volt kedve senkinek se szerződtetni.

Igazság szerint pár sorral akartam csak elintézni az egészet. Kíváncsi vagyok MIECS majd mit szól ehhez a műhöz. Részemről hozzávágok egy nagy kövér nullát.

Címkék: ajánló dráma táncos

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr16574452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joey001 2008.10.11. 14:31:15

Valaki nem tudná nekem megmondani mi a zene címe amivel kezdődik, mert ez a link nem jön be.blog.hu/goldmine/hedgehog.php/574452
Aki tudja kérem irja le emailbe.krisz_15_@hotmail.com.
Köszönöm
süti beállítások módosítása