Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Csak röviden...

2008.08.19. 13:25 koimbra 7 komment

A sereg nem enged (Stop-Loss) egy igazán jó film is lehetett volna, dráma akcióval körítve, de sajnos nem lett az. A gyártó az MTV, azaz a Music Televison talán úgy gondolta, ha a csatorna nézői elmennek megnézni az alkotást, az már teljes siker. Pedig jobb lett volna egy profibb rendezőt szerződtetni, mert Kimberly Peirce (ha nem számítjuk a The L Word egy epizódját) utoljára 1999-ben készített filmet. Iraki háború a fő téma, drámával a középpontban. A kezdeti jelenet egy utcai harcot mutat be, amiben nincs erő, nem látványos (pedig lett volna honnan tanulni, mondjuk A királyságból vagy a Sólyom végveszélybenből). Brandon King (Ryan Philippe) leszolgálta az idejét, leszerelne, de még visszaküldenék a veszélyzónába, ahova neki már semmi kedve sincs menni, ezért dezertál. Az összhatást jelentősen rontja a szinkron, amely nem sikerült jól, érzésem szerint feliratosan jobb lett volna megtekinteni. 40 % 

A halálraítélt (The Condemned): A WWE is beszállt egy ideje a filmiparba, embereit küldi is akciókba-horrorokba. Eddig szakított nagyot, kis költségvetésű filmeket gyárt, amelyek kis bevételt érnek el. Pedig nem csinálják rosszul, a Menekülj! Jó kis horror volt, A tengerészgyalogos pedig a 80-as éveket idézte. A Condemned legnagyobb baja, hogy késett húsz évet. Hasonló műveket akkor láthattunk. A téma az embervadászat, ezen pedig Michael Dudikoff is átesett a Lój a vadászra alkotásban, akárcsak Van Damme a Tökéletes célpontban.

Adott egy sziget, ahova 10 elítéltet küldenek, az eseményeket az internetet követhetik az érdeklődők, az egyetlen túlélő nyereményt kap. Az egyik legismertebb név itt talán Vinnie Jones, aki brutál kegyetlen, de a pankrátok rajongóknak is itt van Steve Austin. 60 %

 

Lepattintva (Forgetting Sarah Marshall): Judd Apatow nálam lassan teljesen leírja magát. Rossz volt a Felkoppintva, a Lankadatlan, a Superbad, idén a Ne szórakozz Zohannel művén szenvedtem, most sikerült megnéznem a Lekoppintvát, amelyen megint nem sikerült nevetni és még nincs vége az évnek, hamarosan jön dvd-n hozzánk a Fúrófej Taylor.

Na szóval ez egy humortalan vígjáték. Inkább azon gondolkodom, hogy Mila Kunis jobb nő-e, mint Kristen Bell?

 

Címkék: röviden

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr75623030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sjbee 2008.08.19. 14:22:45

Nekem a Lekoppintva tetszett. A főszereplő srácon sokat röhögtem, főleg a sírós jelenetein :) Ja, és Mila Kunist kérném inkább karácsonyra...

Koimbra · http://filmdroid.hu 2008.08.19. 14:24:26

Őt Max Payne kapja hamarosan:)

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2008.08.19. 15:48:06

Mila Kunis vagy Kristen Bell? Hmmm...jó kérdés. Én azt mondom, legyen mindkettő :D

VVega · https://debugme.eu/ 2008.08.19. 18:04:45

Egyértelműen Mila Kunis :))))

A Lepattintva meg továbbra is jó film, csak ha hangosan röhögős vígjátékot vártál...akkor megértelek. Az kábé olyan, mint az In Bruges-től pörgős-röhögős lövöldözést elvárni.

Koimbra · http://filmdroid.hu 2008.08.19. 19:52:13

Az Erőszakiktól én nem vártam pörgős röhögős filmet, csak leültem megnézni. A Lepattintvától én egy mosolygós romantikus vígjátékot kaptam, és csak egyszer tudtam elmosolyodni, még jó hogy a himbi limbit mutogatását nem nagyon erőltették

VVega · https://debugme.eu/ 2008.08.19. 20:28:54

Na azt mondjuk én se értettem, hogy miért kellett egyszer is.
süti beállítások módosítása