Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Heti néznivaló

2009.04.30. 12:56 koimbra 3 komment

Ma 3 új film érkezett a magyar mozikba

X-Men kezdetek: Farkas (X-Men Origins: Wolverine): Az X-Menből megsimert Farkas eredettörténetét mutatja be a film.
Hamarosan indulok a vetítésre, valami irományszerűség a hétvégén várható.
Szinkronos előzetes
Karakterreklámok
Jelenetek

Kettős játék (Duplicity): Egy volt CIA alkalmazott (Clive Owen) és egy volt brit titkosügynök (Julia Roberts) összefog egymással, hogy kijátszanak két nagy multicéget egymás ellen, ezáltal pedig megszedjék magukat.
Szinkronizált előzetes

Isten hozott az Isten háta mögött (Bienvenue chez les Ch'tis): f
rancia vígjáték. Philippe Abrams postai alkalmazott szeretné ha áthelyeznék egy déli napsütétes helyre, azonban végül nem oda, hanem egy északi állomásra helyezik át.

Címkék: néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr511095605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2009.04.30. 21:20:05

A "Farkas"-t megnéztem ma délután, (Jó, tudom, igazából Rozsomák) nekem tetszett. Igaz, aki látta az X-MEN első részét az nagyjából ki tudja következtetni ennek a végét. De csak nagyjából :)
Majd a hétvége folyamán én is igyekszem írni róla.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.04.30. 21:40:10

@Spawn85: Túl vagyok én is rajta, nekem csalódás volt

Spawn85 2009.05.01. 01:42:29

@koimbra: Oh... :( Hát...kíváncsi vagyok miért, de gondolom majd az írásodból kiderül.
süti beállítások módosítása