Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Box Office: Cameron visszatért, nem született rekord

2009.12.20. 21:33 koimbra 55 komment

 

Új bemutatók:

Senki nem gondolta volna mikor James Cameron elkészítette a Piranha második részét, hogy egykor majd hatalmas összegeket vágnak hozzá a stúdiók, csak azért, hogy a rendező megvalósítsa álmait. Aztán jöttek szépen sorjában a filmek, amelyek többsége szép sikert aratott a kasszáknál és a nézők körében is. 12 évvel ezelőtt aztán aztán a világ legdrágább alkotását, a Titanicot készítette el, majd később az Oscaron 11 Oscar-díjat kapott a produkció, Cameron pedig 'A világ ura vagyok” mondattal el is tűnt egy időre, készített néhány dokumentumfilmet, producerként állt pár mű mögött, de egyébként sokáig nem lehetett róla hallani, egyes csípős megjegyzések szerint az eltelt évek alatt a Titanicból befolyt profitot számolgatta. Ám egyszercsak újra előkerült Cameron és hozzálátott az Avatarhoz, amelynek ötlete már a 90-es években megszületett a fejében, de csak most sikerült elérni arra a szintre a technikai fejlettségben, hogy el is készülhessen a film.

Mentek a tippelgetések a bemutató előtt, vajon mennyit fog termelni a produkció, illetve be tudja-e állítani a legjobb decemberi nyitóhétvége rekordját.

Nos, nem született rekord, de szépen hozott a film, 73 millió dollár a hétvége eredménye, talán többet is képes lett volna összetapsolni a produkció, ha Amerikában nem küszködnének a leesett hóval, a beállt fagyokkal, jeges utakkal. Azért az elért összeg csak elég volt a második helyre összesítésben a legjobb decemberi víkendek listáján, előtte csak a Legenda vagyok áll, amely 77,2 millió dollárt tudott felmutatni két éve ez időtájt. Világszerte összesítésben 232 milliót kaszált pár nap alatt. Szép nyitás, de mennyi lesz majd a végösszeg? Repdestek különféle számok a büdzsével kapcsolatban, lehetett hallani 500 millióról is. A film javára válik a téli szünet, amely alatt meg tudja majd szedni magát, így nem kizárt, hogy a végén majd több, mint egy milliárd dollár bevétel kerül az Avatar neve mellé.
A Rotten Tomatoes oldalán 83 százalék a kritikák átlaga, az imdb-n pedig 8,9-en áll, ott jelenleg a 25. legjobb film.

 

Szintén ezen a hétvégén küldték a filmszínházakba a Hova lettek Morganék? (Did You Hear About the Morgans?) vígjátékot, ám nem elég gyér eredményt ért el. Pedig a romantikus művekkel Hugh Grant ritkán vall kudarcot, ráadásul megkapta maga mellé Sarah Jessica Parkert is. A rendező Mark Lawrence, aki korábban már dolgozott együtt két hasonló műfajú filmben Granttel, a Zene és szöveg 13 milliós nyitás után 50 millióig, a Két hét múlva örökké pedig 14 milliós kezdés után 93 millióig vitte. A jelenleg beszerzett 7 millió nem túl szép összeg, ám ezen is segíthet a téli szünet és akár 40-50 millióig is eljuthat, ha a nézők is úgy akarják. Az imdb-n 4-es az átlaga, a kritikusok sem kedvelték, csak egytizedük értékelte pozitívan, leginkább a klisés és humortalan történetet emelik ki, illetve a színészeket is szidják, arról is lehet olvasni, hogy nem működik a kémia a két főszereplő között.

 

Régebben bemutatott filmek:

Nézőinek közel a felét elvesztette A hercegnő és a béka, 44 milliónál jár az animációs film, úgy tűnik nem fogja összeszedni Amerikában a 105 milliós költségeit, remélhetőleg azért nemzetközileg kedvelni fogják, így továbbra is láthatunk majd hasonló 2D-s műveket a Disneytől. Sandra Bullock legtöbbet termelő filmje a The Blind Side lett, lekörözte egy millióval a Nász-ajánlatot és még messze van a vége. 51,6 %-kal hozott kevesebbet az Invictus, mint egy hete, Clint Eastwood rendezése elbukott a kasszáknál. Immár 175 helyen vetítik az Egek urát, felkerült a lista nyolcadik helyére, a 2012 a 11. helyen tanyázik, 2,1 milliót gyűjtött három nap alatt, amivel együtt 158,9 milliója van a katasztrófafilmnek, összbevétele már 714 millió dollár. A szállítmány 1,2 milliót tapsolt össze és 14,1 millióval kezdi a jövő hetet a produkció. 600.000 dollárt hagytak ott a nézők a moziban a víkenden, hogy megtekinthessék a The Fantastic Mr. Fox-ot, 17,3 milliónál vert tanyát Wes Anderson rendezése.

 

Limitált bemutatók: 4 helyen vetítették a Nine musicalt, 247.000 dollárt termelt a film. 20 filmszínházban volt látható az Emily Blunt és Rupert Friend főszereplésével készült The Young Victoria és 148.000 dollárt tud felmutatni az alkotás. 4 moziban kezdett a Crazy Heart, 110.000 dollár értékben voltak kíváncsian a nézők a Jeff Bridges főszereplésével forgatott drámára.

 

Jövő héten érkezik az Egyszerűen bonyolult vígjáték és a Sherlock Holmes.

 

Hétvégi amerikai mozis becsült bevételek, az adatok millió dollárban értendőek.

 

Cím

Hétvégi bevétel

Eddigi bevétel

Büdzsé

Info

 

Avatar

 

73

 

73

 

Kritikareklámok, szinkronos előzetes, James Cameronról


A hercegnő és a béka


12,22


44,75


105

Előzetes, 3 perc a filmből, az első 5 perc

The Blind Side

10,03

164,73

29

Előzetes

Hova lettek Morganék?

7

7

58

 Előzetes, poszter


Újhold


4,37


274,56


50

Előzetes, jelenet, Volturi 

Invictus

4,17

15,84

60

Előzetes, poszter

Karácsonyi ének

3,41

130,78

200

 Előzetes

Egek ura

3,1

8,1

25

Feliratos előzetes

Brothers

2,63

22,09

26

Előzetes

Vén csontok

2,28

43,57

35

Előzetes

 

 

Címkék: boxoffice

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr381611801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2009.12.20. 22:07:55

Ahogy a példa is mutatja, a minőség és a bevétel nem mindig járnak együtt. Lásd az Avatart és az Újholdat.
Sötét jövő elé nézünk, ha az ilyen tinigiccsek uralják majd a mozikat.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.12.20. 22:09:55

@desmond wallace: A tinikre építenek a stúdiók, nem egyszer lehetett hallani azt, hogy azért dobnak vissza egy forgatókönyvet, mert a fejes szerint ezzel nem lehet a tiniket becsalni a mozikba.
Az Újhold egyébként sikeres könyvön alapszik, kb, mint a Harry Potter, ezért érhető a nagy rajongás iránta.

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.12.21. 06:30:05

az avatar sikerét talán az is csorbíthatja, hogy EGY KIBASZOTT FURRY FILM!!!!!!!!!!

freddyD 2009.12.21. 08:51:51

Az Avatar hosszú távon fok sok pénzt hozni. Szerintem simán meg fog térülni

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.12.21. 08:52:00

Én szívesen hozzásegítettem volna a rekordhoz, de IMAX 3D-ben legközelebb dec 24-re van csak jegy, és csak az első 2 sorban. És még panaszkodnak, hogy mindenki letölti a filmeket és üresen konganak a multiplex mozik...

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.21. 08:54:36

@Gery.Greyhound: Haver most hívott, hogy annak még jó helyek délután holnapra is...

Tenoce · http://www.deezer.com 2009.12.21. 09:01:53

Mar tobb helyen irtak, de ide is leirom. Kurva nagy havazas volt az allamok eleg nagy teruleten, es sokan inkabb otthon maradtak (vagy csak nem tudtak magukat kiasni). Emiatt nem dontott csucsot a film, de hosszu tavon ez lesz minden idok legtobb bevetelet hozo film.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.12.21. 09:09:32

@Krajcs: "Előadás nem elérhető
Note A kiválasztott előadás nem elérhető már jegyvásárlás céljából. Kérem válasszon másik előadást."

Nekem ezt írja az Imax honlapja, ha bármelyik, december 24 előtti vetítési időpontra kattintok...

Hegyi 2009.12.21. 09:26:24

Imaxban néztem az Avatart. Csalódás volt, gyenge a sztori vége. Az egyik szereplő bagózik, 2009-ben egy a kategóriás filmben.
A történetben logikátlanságok és következetlenségek érik egymást.
De mondjuk még így is jobb mint a mostani átlagos film. /transzformesz/

jnsz88 2009.12.21. 09:28:08

@Gery.Greyhound: Több helyen olvastam, hogy interneten csak a jegyek egy kisebb részét lehet megvenni. Ha elmész a moziba, a pénztárnál tudsz venni, nem csak az első sorba.

Tenoce · http://www.deezer.com 2009.12.21. 09:35:04

Ja es meg ez is: "The 3-D epic from director James Cameron, which cost $430 million to make and market, launched with a studio-estimated $232.2 million in worldwide ticket sales. It was the biggest debut ever for a movie that wasn't a sequel."

Escobar888 2009.12.21. 09:49:50

Én nem bízom benne, hogy megéri megnézni az Avatart moziban.
Szerintem az egész a látványra van kihegyezve. Arra meg nem vagyok kíváncsi igazán.

autosdolgok · http://autos.dolgok.com 2009.12.21. 09:50:00

Milyen film ez? Érdemes megnézni?

Murderface 2009.12.21. 09:52:54

Tegnap néztem meg az Avatar-t.
Látvány: csillagos 5ös.
Sztori: 2 alá. Tök sablon, az első fél óra után lehet látni, hogy ki hal meg, ki a főgonosz, ésatöbbi.
Én amondó vagyok, hogy egyszer mindenképp érdemes 3d-ben megnézni, többször már nem biztos...

KMdani 2009.12.21. 09:54:21

Szerintetek Frank Darabont miért nem tudja eladni a Farenheit 451 forgatkókönyvét? Állítólag olyan jól sikerült, hogy befelé nő tőle az ember haja... a stúdiók azonban nem tudják elképzelni, ez érdekelheti a tiniket.

Lehet kéne bele pár cici, meg pite...

sertrex 2009.12.21. 10:12:11

@Escobar888: Ha alátvány nem érdekel egy filmben akkor mi?
Erre való a mozi "mozgókép" ez maga a látvány, erre találták ki.

avus · http://avus.blog.hu 2009.12.21. 10:22:29

Nem hiszem, hogy Cameron ettől a kardjába fog dőlni. A Box Office Mojo-n jól végig követhető, hogy a Titanic kezdetben mennyire elmarad a mai kasszasikerektől, amik 150 millát kaszálnak az első hétvégén. Csak amíg ez utóbbiak a 10 héten már sehol sincsenek, addig a Titanic nagyon sokáig fenntartotta a heti többmilliós bevételt. Azt mondjuk még az Avatarral is nehéz lesz űberelni, de ha csak a szokásos Cameron-minőséget hozza a film, a magam részéről beleadok 2-3 mozijegynyit :).

Metal_Storm 2009.12.21. 10:24:15

Aki azt hangoztatja, hogy lapos a sztori, soroljon fel legyen kedves olyan amerikai mozifilmeket az utóbbi 10 évben, ahol egyben volt a sztori és nem lehetett tudni a végét előre.

Nekem kicsit odaütött, amikor magamra ismertem a megszálló emberiség karaktereiben.

Pont ezt csináljuk itt a földön is, csak nem kék emberek ellen, hanem magunk ellen.

Akinek ez a mondanivaló nem ért át, akkor fölösleges magyarázni nekik bármit is...

avus · http://avus.blog.hu 2009.12.21. 10:29:37

@Escobar888: 8.9-es IMDB-osztályzatot nem lehet elérni csak látvánnyal. A nulla sztori + sok látvány filmek, mint pl az Emmerich-életmű, sose lesznek 8.9-esek, hatos pontszámoknál jobb osztályzatot nemigen kapnak.

Sixy 2009.12.21. 10:35:28

A sztorihoz kapcsolódva: nagyjából az első 5 percben kiderül, hogy ez egy Pocahontas-adaptáció. (Már annak, aki korábban nem olvasta volna, miről szól a film.) Innentől kezdve minek kell fennakadni azon, hogy előre tudni a sztori végét, a fordulatokat, a főgonoszt, hogy ki hal meg, stb. stb? Ha csinálnának egy új Hamlet-feldolgozást vagy egy új Hófehérkét, akkor is kiakadnátok, hogy "előre lehetett tudni, mi lesz a vége"? : )

Szerintem pont ezért áll meg a történet a lábán. Mert mindenki ismeri, de olyan mélységben tárul elénk a világ, ahogy még semelyik másik adaptációban sem.

xlac 2009.12.21. 10:35:48

Sokan fogják megnézni, de mivel mégiscsak az Imax verzió a legütősebb inkább várnak ahogy én is teszem szerdán megyünk rá. Én még nem temetném ezt a filmet.

Judy Epokit 2009.12.21. 10:40:41

Az összehasonlított filmek közül melyik az amelyik a 3d megjelenítésre van kihegyezve?

És hány férőhely áll rendelkezésre normál illetve imax vagy digit 3d képes termekben?

Én is csak azért nem néztem meg, mert nem volt hely.

2009.12.21. 10:41:47

@xlac: én is így érzem. Nameg amúgy sincs eleresztve a világ IMAX moziból, és mindenki ott akarja látni. Nyílvánvaló, hogy a helyek szűkössége miatt lett csak ennyi a bevétel. De mivel rengetegen mondták már, hogy újra fogják nézni, akár többször is (én is megyek még1x) - valószínű, hogy rekord bevételei lesznek. Ha egy Harry Potter rekorder lehetett, akkor ennek sétagalopp lesz.

Blackrock (törölt) 2009.12.21. 10:44:04

Biztos, hogy kivételes film az Avatar és meg is fogom nézni, de már a legelső képek, trailer alapján sem érdekelt, még a legminimálisabb mértékben sem...

Csokolom 2009.12.21. 10:46:29

@avus:

ja ja én emléxem hogy annak idején a nyitónapon néztem meg a Titanicot és kábé 20-an ha voltunk a teremben.

A Cameron mindig "bármennyiszer megnézhetö" filmet csinál.

xlac 2009.12.21. 10:51:42

@NKing: A fanyalgókat meg abszolút nem értem ezzel a filmmel végre megindulhat a 3D korszaka, remélem atomnyereséges lesz és egyre több ilyen mozit láthatunk! :D

victor vacendak 2009.12.21. 10:53:55

@KMdani: De lehet, hogy csak azért nem, mert Darabont sikeresen elba**szta a Mist-et, és így megrendült a bizalom...

victor vacendak 2009.12.21. 10:55:43

@avus: a Setét Lovag is überpontokat kapott, miközben azon kívül, hogy szegény Ledger elhalálozott, semmi érdemlegeset nem hozott a film. Az IMDB abszolút nem mérvadó.

Csokolom 2009.12.21. 10:56:47

@Metal_Storm:

ja ja rohadt gyarmatosítók.

a britek pont így irtották ki az indiánokat. meg a spanyolok. szemét népség.

avus · http://avus.blog.hu 2009.12.21. 11:18:38

@victor vacendak: Ez teljesen szubjektív. Ne vetítsd a saját véleményedet mindenki másra. A Hedger-hype valószínűleg hozzátett, pláne a bevételhez, de az első Nolan-féle Batman, Hedger nélkül is bőségesen 250-es. Ilyen alapon úgy gondolom, hogy a Dark Knight Hedger halála nélkül is jobb helyen lenne, mint a Begins. Talán nem lenne top 10-es.

Az, hogy neked nem hozott semmit, az előfordulhat. Nekem meg Amélie csodálatos élete, mégse fikázom, mert a jelek szerint nagyon sok embernek nagyon bejött. Nem nekem szól és kész.

Pepe135 2009.12.21. 11:21:03

Itt egy pecig sem éreztem, hogy egy kitalált világban, játékállatok közt vagyok (SW1-3. Valahogy valódi volt minden.
Ami picit visszavetette az értékét, hogy sok second hand cucc volt. Pl a Kaptár kutyái, illetve a Mátrix óriás páncélos gyalogosai, vagy a sárkánylovasok a Dinotópiából. Ezek nélkül még jobb lett volna!
A végén az volt az érdekes, hogy nem a történet kötött le, hanem azon gondolkodtam, melyik utazási irodában kaphatnék jegyet a Pandórára!

FanaF1 2009.12.21. 11:24:56

Én pont tegnap láttam a filmet, és a tapasztalataim, véleményem a következő:
A mozi tele volt, csak az első 2-3 sorban nem ültek. 2 óra után viszont a mellettem ülők el kezdtek mocorogni. Én is ugyanezt tettem, kicsit be is állt a hátam. A filmet nem akartam megnézni, mert nem keltette fel az érdeklődésem, mivel nagyjából annyiról szólt számomra a bemutató alapján, hogy a gonosz emberiség ugyanazt teszi, amitől félnek, ha idejönnének az űrlények -> Egy értékes dologért megsemmisítik az ott élőket, akik útban vannak, mindazt, amit addig felépítettek -itt nem feltétlenül gondolok a csúcstechnikával megépült méregdrága épületekre. A film sem hozott sokkal többet számomra ennél, bár párom nagyon élvezte, ő szereti az ilyen filmeket. Engem egyedül a látványterv fogott meg, és az, hogy mennyi ötlet és fantázia van benne. Amúgy nem mondanám, hogy rekordokat fog döntögetni.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.12.21. 11:26:13

@jannesz: Ez milyen köcsögség... A cinema city 10 évvel le van maradva. Cipőt a cipőboltból, mozi- és repülőjegyet (meg pizzát) a netről. De akkor felhívom őket, köszi!

idiotapocs 2009.12.21. 11:30:52

@Pepe135: lépegetők fegyvere picit Gears of War fíling volt :) Igen, kölcsönözgettek innen-onnan, de nem zavart.

miigaz 2009.12.21. 11:48:16

Cameron csinált egy jó indiánfilmet. A történet ugyanaz mint a Farkasokkal táncoló vagy a Dűne, de a mai tiniket nem tudná az ember ezek elé leültetni. Ebből a filből megérthetik azt amit én az említett kettőből és még néhány hasonlóból tettem. Mi a kapzsiság milyen ragaszkodni a tradíciókhoz, és néha áldozatot kell hoznunk azért,hogy céljainkat elérhessük.

asz0089 2009.12.21. 12:26:27

Azért ez a 232 millió dolláros bevétel elég merész, messze lesz a vége.

Spawn85 2009.12.21. 12:26:51

@xlac: Szerintem a fanyalgók többsége nem a 3D miatt panaszkodik...

xlac 2009.12.21. 12:54:08

@Spawn85: Tudom a sztori miatt de az utóbbi években melyik az a film aminek nem tudjuk a végét az első 10 perc után?
Nem sok puskapor maradt történet szempontjából ez egy látvány orientált film nem kell tőle megváltó dolgokat várni hanem hátradőlni és élvezni. Nekem meglepődésből amikor nem is sejtettem mi lesz a vége az a Letaszítva az nagyon jó volt. :D

avus · http://avus.blog.hu 2009.12.21. 13:09:18

@avus: Hmm, visszaolvasva, nem tudom ki az a Hedger, Ledger akart az lenni :).

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.12.21. 13:22:27

Tegnap óta csak a filmen jár az agyam, hogy meg kéne még 1x nézni!
Nekünk (heten mentünk) mindannyiunknak nagyon bejött! (IMAX)
Leesett az állunk, hihetetlen volt.
Nem kell itt mélységekig elemezgetni,hogy milyen volt a sztori, ez nem az a film, hanem élvezni és szórakozni kell. És arra ez a film csillagos ötös. Ebben a szar világban végre máshol érezhettem magam.

Spawn85 2009.12.21. 13:54:25

@xlac: "Tudom a sztori miatt de az utóbbi években melyik az a film aminek nem tudjuk a végét az első 10 perc után?"

Huh...ez így fogalmazva nagyon tág, mert sok ilyen film van. De ha bármilyen film lehet (műfajtól függetlenül), akkor azt mondom a "Fűrész" például. Ott teljesen kiszámíthatatlan volt a sztori, és még a végén is "megcsavarták háromszor". :) Tudom, az horrorfilm, és eszemben sincs az "Avatar"-hoz hasonlítani, mert értelmetlen lenne. De itt most akármilyen filmről volt szó a kérdésben.

Spawn85 2009.12.21. 13:59:00

@xlac: De hogy sci-fi példát is mondjak, ott volt idén a "Pandorum", szerintem annak sem volt egy kiszámítható a sztorija.
Legalábbis nekem még a vége előtt fél órával tippem sem volt arra, hogy vajon hogy fog végződni. (Aztán persze lehet, hogy bennem van a hiba)

Bocs a dupla kommentért.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.12.21. 17:23:23

@Gery.Greyhound:

nem olyan vészes a 2. sor sem IMAX-ban (egyedül talán csak az elsőből szopó), én onnan néztem az Avatart, már másodjára :)

Dejanuárban azért kipróbálom a 7. sor közepét is!

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.12.21. 17:43:29

Igen, kiszámítható kliséhegy a sztori. És akkor mi van? :)

Ugyanilyen kiszámítható kliséhegy volt a Pocahontas, a Farkasokkal táncoló, az Utolsó szamuráj, az Utolsó mohikán (ráadásul azt már olvashattad a film előtt is!), a Rettenthetetlen, az Elveszett világ, az Utazás a Föld középpontjába, és Edgar Rice Burroughs összes Tarzan- ill. Pellucidár-regénye, amiből Cameron papa összekalapálta az Avatar sztoriját!

Egyébként meg mit ért volna egy csavaros történetű, Aliens-szerű brutálscifivel?
Kapott volna érte díjakat, meg egy szűk rajongói réteg istenítené, aztán csak néz maga elé, hogy félmilliárd dollárt beleölt egy 3d filmbe, és alig csordogált vissza 300 millió...

Cameron most tutira ment: olyan sztorit rakott össze, amit ugyanúgy megnéz a Galaktikán felnőtt faterod, a Twilightra izguló húgod, meg a 13 éves torrenthuszár unokatesód is, akit amúgy lehetetlen kirobbantani a World of Warcraft elől! :)

Valószínűleg még most sem heverte ki teljesen, hogy a Mélység titka az egyetlen olyan filmje, ami alig hozta vissza a gyártási költségeket, pedig ott ugye képes volt feltölteni vízzel egy fél atomerőművet, csak hogy megcsinálhassa azt a sztorit, ami a búváredzéseken született meg a fejében és a gimiben firkálta le a füzetébe. :)

Különben meg okos irodalmárok kiszámolták, hogy a világ összes regénye levezethető a 32 legfontosabb alapkonfliktus valamelyikéből, úgyhogy innentől minden sztori klisé, kivétel nélkül! :)
A lényeg mindig a tálaláson van!

és big respect Cameronnak meg Sigourney Weavernek amiért 2009-ben cigizik az egyik főszereplő (ilyet utoljára a 80-as években lehetett látni :))

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.12.21. 18:18:40

Itthon amúgy 97 845-en nézték a hétvégén az Avatárt, ami kurvajó, ahhoz képest, hogy aki budapesti vagy környékbeli lakos, értelem szerűen IMAX-ban akarta látni, de már csak akrácsony utánra tudott jegyet foglalni!
(még a most vasárnap 22:15-kor kezdődő vetítésre is elfogyott minden jegy, pedig másnap a fél nézőközönségnek munkanap volt!)

piroe 2009.12.21. 19:13:56

mi a fasz került 105 millióba a herceg és a békán??:O

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.12.21. 20:15:14

@piroe:
valamiből meg kellett venn ia ceruzákat, az ecseteket meg a ferde munkaasztalokat egy hagyományos 2d-meséhez a 3d animáció korában! :)

Elanor_ 2009.12.21. 21:04:44

@piroe: az, h emberek rajzolták és nem gépek, ha jól tudom :D
én tuti megnézem :)

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.12.21. 21:58:34

@Hamlet: Igen. A cigin mi is meglepődtünk, de tetszett, hogy bevállalta!Le a kalappal ezért is.

jimbo1000 2009.12.21. 22:51:50

@Elanor_: az emberek is számítógépen rajzolták ezt a mesét, meg nagyon szépen meg lettek rajzolva a figurák, meg a környezet. az ára szerintem inkább az elitt munkaerőre ment el, mert nem ksinevű rendezők és alkotok dolgoztak rajta.

beyo 2009.12.21. 22:59:37

az Avatar sztorija nem is olyan brutálisan gyenge egy most átlagos sci-fi/fantasy/kalandfilm mezőnyhöz képest, tök átlag, sőt az újabb Roland Emmerich filmeket mindenképp veri. Arról sem kéne megfeledkezdni, hogy ekkora költségvetést vissza kellett hozni, és úgy kell ilyenkor pozícionálni, hogy a legtöbb embert megfogja és a legtöbb ember megértse, ennyi. Szerintem nagyon jó szórakozás 12-"99" között. Végre egy film amit tényleg csak speciális mozis körülmények között hozza ki magából a legtöbbet. A látvány meg annyira jó, hogy valahogy nem érdekelt, hogy néha tényleg kuncogni valóan banálisak a párbeszédek. Amúgy meg a színészek többségében kifejezetten jók. Az látszik viszont, hogy a normálisan használt 3d simán lehet, hogy mégis a jövőt jelenti majd a filmek számára, talán egyszer majd a szemüveget is elfelejthetjük...

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2009.12.21. 23:10:18

Ez a sztorifikázás az Avatarnál már kurvauncsi. Egy idétlen fasz leírta h mennyire kiszámítható és erre mindenki ezt szajkózza. Baszki ennyi erővel minden könyvet is csak egyszer olvassatok el.. A történet pont attól szép a filmben h egy mese, mese a jóról és a rosszról..ha pedig ez nem tetszik akkor irány valami művészmozi ahol nézhetsz igénytelen szar balkáni művészfilmeket.. ennyi.

Zico 2009.12.21. 23:37:32

@bigC: egyszerű vagy mint egy pont...
Disney-séma történet - neonfényben, ez nem a "szupermozi". És ennek nem a "művészmozi" az ellenpontja. De egy másfél órát megért volna.
Olvasd inkább a Gőgős Gúnár Gedeont, az a Neked való!

Spawn85 2009.12.22. 01:20:43

@bigC: "Egy idétlen fasz leírta h mennyire kiszámítható és erre mindenki ezt szajkózza."

Lehet, hogy így van, de attól még igaz, ez nem von le semmit az "Avatar" értékéből, de tény.

Amúgy én pl. nem szoktam kétszer elolvasni egy könyvet, pont azért amit írtál, másodszor már nem annyira érdekes. (Persze biztos bennem van a hiba)

Amúgy pedig szerintem nem kell egyből "idétlen faszozni" csak azért, mert nem egyezik a véleményed valamiről másokkal.
süti beállítások módosítása