Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Mikor a film első 20-30 percét nyugodtan kivághatjuk az ablakon

2009.12.28. 18:58 koimbra 5 komment

Sok bírálat érte a Halloween feldolgozását, azonban nekem tetszett. A második rész esetében viszont úgy gondolom, hogy Rob Zombie elmehet a...fenébe. Miért? Elkezdődött a film, Myers ismét akcióba lép, ugyan nem igazán kapott el a hangulat, de azért egynek még úgy elment volna, ám egyszer csak hirtelen felriad az első rész túlélője és kiderül, hogy amit eddig láttunk (úgy kb 20 perc) az csak egy álomjelenet volt. Semmi bajom ezekkel, de az ilyesmik maximum néhány percig szoktak tartani és nem képezik a produkció jelentős részét. Idegesítő volt Zombie-től ez a húzás, nem is néztem végig művét. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint mikor Pamela a Dallasban felébred reggel, ott zuhanyozik nagy vidáman Bobby, kiderült, hogy a nő szépen megálmodott egy évadot, azaz az egész mehet a kukába, nem számítanak annak történései. A Dallas esetében azonban nem tudtak jobbat kitalálni, a Halloween II-nél viszont úgy tűnik Zombie inkább magát szórakoztatta el és teljesen tojt a nézőkre.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr791628973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabbor 2009.12.28. 19:42:18

Én is furcsálltam, hogy ilyen hosszú az álom... én végignéztem, és bár amikor Michael a képernyőn van akkor nagyon jó a hangulat, amúgy csapnivalóan rossz a film. Főleg a végig hisztiző csaj idegesítő. Nagyon.

Spawn85 2009.12.28. 20:15:03

Az első rész (és itt most a 2007-es Zombie féle verzióra gondolok) nekem is tetszett. Ezt még nem láttam.

geomayler 2009.12.28. 23:19:59

Akkor a Femme Fatale se tetszett? (álom)

Rolee83 2009.12.29. 03:28:11

Az első rész nekem nagyon bejött, annak ellenére, hogy a vége már kezdett idegesíteni. Kíváncsian várom a 2-őt, bár mindenhol azt olvasom, hogy egy nagy szar! :S
süti beállítások módosítása