Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Justin Bieber filmet tervez...saját magáról

2010.07.19. 20:58 koimbra 15 komment

Nincs április elseje, pedig a hír hallatán egy gyors pillantást vetettem a naptárra. A HollywoodLife oldal tudomása szerint az éppen aktuális tinisztár, Justin Bieber mozifilmet tervez. Nem vígjáték lesz, nem is akció, se horror,  a srác egy életrajzi filmet szeretne megvalósítani, méghozzá saját magáról. És ez még mind semmi, a projektet Eminem nevével fémjelzett 8 mérföldhöz (8 Mile) hasonlították, legalábbis hasonló stílusút szeretne a fiatal lányok nagy kedvence.

Bieber a slágerlisták élén álldogál és a zenei csatornák nagy kedvence, a youtube-on nem százezrek nézik az "ifjú titán" klipjeit, hanem milliók, az egyiket eddig 250 millióan látták.

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr362162073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fatal Error! System Halted! 2010.07.19. 21:20:40

Hát ez ez......

A legszomorúbb, hogy ha Clint Eastwood vagy Christopher Lee csinálna életrajzi filmet, túlzással persze, de kutyát nem érdekelne, viszont ennek a kis fűrészpor-agyú pondrónak kasszasiker lenne a filmje hála a fiatal nőstnyeknek.

Desann 2010.07.19. 21:25:24

Egy jó kis darabolós horror, ahol ő az áldozat? Jöhet.

Shyllard 2010.07.19. 21:38:44

Isten segítsen rajtunk!

Spawn85 2010.07.19. 22:33:17

Én nem utálom Justin Bieber-t, csak egyszerűen nem érdekel. A számait nem hallgatom, ha film készül az életéről, valószínű nem fogom megnézni. Azt' kb. ennyi. Hogy mekkora a hype körülötte az szintén nem érdekel. :)

Szóval szerintem nem kell ezt olyan drámaian felfogni, ha lesz film, a Justin Bieber rajongók megnézik majd, a többiek meg úgysem. Ennyi.

@Fatal Error! System Halted!: Ha Clint Eastwood vagy Christopher Lee készítene életrajzi filmet szerintem az is rengeteg embert érdekelne, és én biztos vagyok benne, hogy kasszasiker lenne.

Alex Mahone 2010.07.19. 23:07:01

Végleg elvesztem a hitem a mozgóképben, ha már odáig süllyedünk, hogy ez a buzigyerek is forgathat egyet magáról...

_Rorschach_ 2010.07.20. 09:14:56

Amúgy ez ki ez? Életemben nem hallottam egy számát sem, csak azt látom mindenhol hogy utálják. Ő az ámerikái eSPé?

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.07.20. 12:20:24

Én már hallottam egy számát a rádióban, azt hittem lány énekel, aztán bemondták h ő volt Justin B.
Különösebben nem izgat, de nem is hiszem h kasszasiker lesz. Britni filmje is h megbukott, a kutya nem volt kíváncsi rá.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.07.20. 12:27:24

@Armida: Nem bukott meg. 12 millióból készült és Amerikában betermelt 37 milliót, plusz 24-et nemzetközileg.

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2010.07.20. 12:44:18

@koimbra: Komoly? Tök úgy emlékeztem h senkit nem érdekelt. Hiába, már öregszem. :D

Spawn85 2010.07.20. 13:02:30

@koimbra: Na, azt nem is tudtam, hogy Britney filmje nem bukott meg. Én azt hittem totál nagy bukás volt...

icevox 2010.07.20. 13:26:12

8 minutes ha a fogantatás pillanatait is belerakják se lesz sokkal hosszabb, de legalább valami érdekes is lenne benn XD
Egyébként olyan ütnivaló feje van, hát nem? De nem bántom valószínüleg fogalma sincs mi folyik körülötte úgy rángatják mint egy bábut, lehet neki még nem is szóltak a filmről.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2010.07.20. 16:03:19

@_Rorschach_: az amerikai Fekete Dávid :D

ócska mind a kettő, már bocsánat

Big Jack 2010.07.20. 20:16:26

@Krizzta: A külömbség hogy az egyiknek azért van tehetséges. Legalábbis szerintem.

Maximum a Brunoban tudnám megnézni mint Bruno tanítványát xD.

feriboi 2010.07.20. 21:13:07

omg...

azt hittem ha a zeneipar elér egy szintet, akkor onnan már úgysincs tovább, de ezek szerint megint tévedtem mert a filmipar is képes egy adott szintről ( uwe booohl rlz... rofl ) még lejebb adni. De most komolyan: meddig még? Vágom én hogy amiben pénz van, az úgyis pénzt termel.. de vannak jobb sorsra érdemes bandák, előadók ( Mark Knopfler, vagy Hendrix de még sorolhatnám ) akik megérdemelnek ugyanúgy egy életrajzot, mert ők fennmaradtak egy alkotással, de eeeez.... megyek nézek family guyt inkább, az valamennyire még tükrözi is a mai viszonyokat. üdv

Elanor_ 2010.07.20. 23:08:10

most mit ócsároljátok?
A Hannah Montanát is megnéztétek 3 csomag százas zsepivel, nem?
süti beállítások módosítása