Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Van rendezője a Fenegyerek rebootnak

2011.03.16. 10:17 koimbra 11 komment

David Slade két vámpíros filmet is elkészíthetett. A 30 nap éjszaka (30 Days of Night) egy véresebb, keményebb horror volt, az Alkonyat - Napfogyatkozás (Eclipse) viszont már egy romantikus darab volt. Ezt követően esélyes volt, hogy megcsinálja a Büszkeség és balítélet meg a zombik (Pride and Prejudice and Zombies) adaptációt és a The Last Voyage of Demeter tervezet kapcsán is felmerült a neve. Egyikre se sikerült leszerződnie, ám nem kell attól félnie, hogy meló nélkül marad, ugyanis beleülhetett a Fenegyerek (DareDevil) remake/reboot rendezői székébe.

A Fox már régóta eltervezte, hogy nem folytatja a képregényhős kalandjait, hanem egy más rendezővel, más főszereplővel újraindítja a franchise-t. A forgatókönyvet David Scarpa, Az utolsó erőd (The Last Castle) írója vetette papírra. Egyelőre még nem került szóba egy színész sem a főszereppel kapcsolatosan és még az sem ismeretes, hogy ki lesz az ellenfél.  2009-ben úgy hírlett, hogy Katee Sackhoff fogja játszani Tífusz Mary-t, akivel a Fenegyerek összeakasztja a bajszát.

Címkék: reboot miújság fenegyerek képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr22743623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

COLT 2011.03.16. 10:21:03

Az első is vacak volt, akkor ez milyen lesz...:D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.03.16. 10:26:42

Nekem tetszett az első, az Elektra film volt, ami nagyon gáz volt.

COLT 2011.03.16. 10:27:56

@koimbra: Hát nem tom, nekem tetszett az első még néhány éve, aztán úra néztem, és olyan semmilyen volt egy kicsit. De talán kicsit felnőttesebb mint a pókember.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.16. 10:43:22

Ha jó, Bendis-es vagy Milleres alapból dolgoznak, akkor lehet ez jó is.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.03.16. 13:59:38

Igen,az Elektra gyengébb volt. De a Macskanő viszi a gagyiság-pálmát:D

Alex Mahone 2011.03.16. 14:14:59

Ennél rosszabb rendezőt... A főhős ki lesz, valami májer huszonkét éves köcsög?!

Mese92 2011.03.16. 14:15:12

Szerintem az Elektra még a Macskanőnél is rosszabb volt.

Spawn85 2011.03.16. 14:47:05

@Mese92: Szerintem egyik sem volt nézhetetlen, de azért...hát...hagytak kívánnivalót maguk után.

Amúgy kicsit sajnálom, mert az "Elektra" óta nem nagyon láttam Jennifer Garner-t akciózni, mert mostanság csak romantikus vígjátékokban tűnik fel. Kár.

David Slade? Szerintem nem rossz ötlet. Vámpíros filmje szerintem egész jól sikerültek. A "30 Days of Night" kifejezetten tetszett, és az "Eclipse" is a legjobb volt a három Twilight film közül szerintem.
Csak hát azért egy Daredevil reboot kicsit más kategória.

Mese92 2011.03.16. 15:01:10

Tényleg, az Eclipse kellemesebb volt a többinél.

Nekem Jennifer Garner egy filmben sem volt a szívem csücske, de a Fenegyerekben jó volt szerintem. A libikókás jelenet, meg az esős rész, awww.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.03.16. 15:47:48

Szerintem jó döntés. A 30 days of night nagyon tetszett, az Eclipse meg tán a legjobb volt az Alkonyatból, már majdnem nézhető.

mr.roper 2011.03.16. 20:58:45

@koimbra: eclipse...:-)) említetted Scarpa-t mint scriptírót, láttam Az Utolsó Erődöt és azt bármennyíre is divat volt anno lehúzni, nekem tetszett a film Redforddal, ezt az új Fenegyereket is megnézem, nekem az Affleckessel sem volt problémám, símán jobb volt mint a Pókember 3.:-))
süti beállítások módosítása