Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

The Ward poszter

2011.05.21. 16:38 koimbra 6 komment

John Carpenter mikor csinált utoljára rémisztő, izgalmas filmet? A The Ward feliratának tanúsága szerint a rendező bebizonyítja, hogy ismét elemében van, szerintem mindenki szeretné, ha igaz is lenne. Mindenesetre Amber Heard menekülhet az elmegyógyintézetben a rá váró megpróbáltatások elől. Heard számára jól áll a horrorosdi, de nem rajta fog múlni. Bízzunk benne, hogy Carpenter összekapta magát.

Címkék: poszter the ward

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr892921684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.05.21. 17:29:35

@doggfather: Aha. Emlékeztet a Pokolba taszítva poszterérre, amit csak a poszter miatt néztem meg. Végül nagyot csalódtam...

Sanosuke 2011.05.22. 11:48:43

@Sparrow: pedig úgy reklámozták olyan lesz mint anno az Evil Dead :o

icevox 2011.05.22. 14:22:26

Hát a pokolba taszítva posztere hatalmasra sikeredett,de ez olyan furi. A felső 1/3-a még egész jó de ahogy lejebb görgettem és az egészet láttam kicsit olyan semilyennek tűnik mintha elfogyott volna az ihlet a kép tetején.
süti beállítások módosítása