Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Legjobb és legrosszabb filmek 2008-ban...szerintem

2009.01.03. 20:59 koimbra 13 komment

Nagy divat listákat írni, új év napján meg aztán gombamódra szaporodnak az ilyen posztok. Ilyenkor már tradiciónak számít az, hogy minden filmes blog felsorolja azokat a filmeket, amelyeket a legjobbnak illetve a legrosszabbnak tartott az előző évben.  Nos íme az az én listám, csak 2008-as filmekkel. Nyílván nem láttam minden filmet tavaly, bár próbáltam törekedni rá, hogy minél többet lássak. Kimaradt pl. a Gran Torino, a Slumdog Millionaire vagy a Valkűr, de minden meg nem nézett alkotás esélyes lehet arra, hogy felkerüljön az év filmje vagy az év leggázabb felsorolásba. (A filmek egy részéről íromány is született, a pirosas nevekre rákattintva ezekhez juthatsz el.)

Top 15

 

1. Indiana Jones és a Kristálykoponya királysága – Sokak szerint megerőszakolták az öreg régészt, nekem nem volt vele bajom.

2. Trópusi vihar - Ha nem nevettem, akkor is mosolyogtam, Robert Downey Jr. For Prezident!

3. Taken- Az év akciófilmje, amely 80-as évekbeli hangulatot árasztott

4. Doomsday- Egy képkockája se eredeti, de nagyon jól rakta össze Neil Marshall és végre egy tökös csaj zúzott valami izomagy helyett

5. Wall-E - A Pixar idén is  megbízhatóan állt elő egy minőségi, élvezhető animációval

6. Mamma Mia!- Az első perctől kezdve az utolsóig élveztem, üde, szórakoztató film volt

7. Chocolate- Egy egyszálbél kislány bámulatos kunsztokat művelt, össze kellett volna ereszteni Liam Neesonal

8. Kaméleon- Ritkán fordul elő, hogy egy nézhető magyar filmet láthatok, ez pedig túlteljesítette az elvárásokat is

9. A hullám - A kísérlet után még egy hasonló film a németektől

10. Eden Lake- Kevésszer érezhetünk olyasmit, mikor az ember felállna a székből és belegyalogolna a genya szereplő képébe

11. Tiltott Királyság-Jet Li és Jackie Chan közös harca nem sikerült rosszra, szórakoztató kaland-mese

12.  Red - Brian Cox beérte volna egy bocsánattal is, mikor nem kapta meg, akkor se szedte szét a várost darabokra, ahogy ilyenkor az szokás.

13. Cloverfield- Az év szörny filmje, no meg idén nem is nagyon volt városrombolós mozi

14. Kung Fu Panda- A DreamWorks végre készített egy jó animációs filmet

15. Timecrimes- Egy kis időutazásos kavarás spanyol módra

 

 

Süllyesztő 15

1. A kis Vuk- A nullábbnál is nullább volt

2. Nem fogadott hívás - Ez horror volt? Inkább egy nagy semmi

3. Bakkerman - Kínszenvedés volt az elejétől a végééig. Nem moziba, hanem a tévébe való lett volna.

4. Mozdulj és lépj -Legalább a táncikálások lettek volna jók

5. Ne szórakozz Zohannal - Adam Sandler idiótizmusa

6. Spárta a köbön - A paródiák legalja

7. A dögös és a dög- Nem hiába ugrott bemutatásakor a legrosszabb filmek között az első helyre az imdb-n

8. The Love Guru - Mike Myers melléfogott, legfőképpen a humor terén, Jessica Albáért kár

9. Tekerd vissza, haver -Kihagyott lehetőség, nagyon jó vígjáték lehetett volna, ha csak a videófilmeket újraforgatásával foglalkoznak

10. A törvény gyilkosa- Al Pacino és Robert De Niro nevével fémjelzett alkotás eléggé félresikerült

11. Babylon A.D. - Elcseszték, még az akciójelenetek is nevetségesek voltak

12. Tükrök - Kiefer Sutherland szenved a buta tükrökkel

13. Egetverő haderő - Larry The Cable Guy humortalan katonásdija

14. Szalagavató - A gyilkos megszökik és újra öl, sajnos izgalommentesen, a főszereplőnek se tudnunk szurkolni

15. Fél-profi - Erőltetett és élvezhetetlen humort nyomott Will Ferrell

 

Különdíjat kell adni az Asylum filmjeinek, idén megkaptuk az összes alkotásukat videókazettán, mindegyik nézhetetlen kategóriába tartozik, mint pl: 2012 Doomsday, Omega vagyok, 100 millió évvel i.e., War of the Worlds 2: The Next Wave.  Szintén megemlíteném meg Judd Apatow nevét, akitől idén csak ótvar filmeket láttam: Fúrófej Taylor, Ananász Expressz, Lepattintva, Step Brothers, no meg a Ne szórakozz Zohannel.

 

Emlékezetes jelenet: Az esemény - John Leguizamo a fának ütközött kocsiból kiszállva a földre leül és csuklóját kezdi vagdosni egy éles valamivel.

 A sötét lovagból -a nagy benga néger elítélt "szépen" elkéri a távirányítót: Give it to me!

 

Legjobb top 5 poszter tavaly

 

  

   

 
 
Top 5 előzetes: Előzetesek tucatjait láthatjuk egy héten, mindegyiket megpróbálják úgy összevágni, hogy jó legyen, ütősre azonban csak egy részük sikerül, kevés az olyan sajnos, amit megnéz az ember egymás után és sajnos mégkevesebb az oly trailer, amelynél beleborzong az ember. Szerintem a következő előzetesek voltak a legjobbak tavaly: Valkűr, Gran Torino, Taken és Watchmen, Hellboy 2.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr31855591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2009.01.03. 21:21:09

Ez a Kis Vuk ritka rossz film lehet, mindenkinél ez az első a negtív listán.
Van néhány film, amit pótolnom kéne.

kompi · http://filmtrailer.hu 2009.01.03. 21:29:14

Szép lista!
Természetesen sokmindennel nem értek egyet, de tisztelem a véleményedet:D

nyuszisz 2009.01.03. 22:02:18

Jókat néztem 2008-ban, az itt található Süllyesztő 15-ből egyet sem :)

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2009.01.03. 22:40:03

érdekes lista...:)
de nem is számítottam másra:)
a süllyesztőkkel egyetértek, taps.
s azért a top se rossz. A doomsday-nak, a Red-nek, a Hullám-nak örülök jó itt látni...az Indy 4 azonban nálam nem volt ennyire sikeres, vagy az Eden Lake se. tudom-tudom nem az én listám, örülök, h gyártottál egyet, kiváncsi voltam már, milyen lesz...azért nem csalódtam:)

Spawn85 2009.01.03. 22:47:27

Nekem is több minden kimaradt eddig, ami ezen a két listán szerepel. "A kis Vuk"-ot egyszer mindenképpen megnézem. :)
Viszont a "Tükrök" nekem pl. tetszett. Nekem 2008. legnagyobb csalódása egyértelműen a "Righteous Kill" volt.
A "Babylon A.D."-ből pedig remélem lesz rendezői változat.

Amúgy a listák nagy részével maximálisan egyetértek :)

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.03. 23:33:57

A süllyesztővel teljesen egyetértek, a toplistával már nem annyira. Legjobban a Doomsday és a Kung Fu Panda szerepeltetése érthetetlen, mert pl. a Mamma Mia-t megértem, nekem nem ennyire, de megértem. Azonban így a jó, milyen unalmas lenne a saját listádba futni? :D

Simson 2009.01.04. 12:09:50

nem értem... A sötét lovag?! A többi meg mondjuk annyira nem izgat, ez a lista nem azért van mert nekünk így kell szeretni, hanem mert neked így tetszik. Igaz én idén nagyon a képregényfilmek felé összpontosítotam, tehát a Vasember is hiányzik XD

kaamir 2009.01.04. 12:30:06

Süllyesztőből nem sokat láttam, de nálam a Zohan-t semmi nem tudta idén alulmúlni. A tekerd vissza, haver viszont nagyon tetszett.
Az Indiana Jones tényleg jó volt, de nekem nem ennyire. A Trópusi vihar, Mamma Mia, Cloverfield csalódások voltak.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.01.04. 12:31:30

Gondoltam arra is, hogy kategóriánként is írók egy listát, hogy melyik volt pl a legjobb és legrosszabb akció, de elvetettem az ötletet:)

A sötét lovag szerintem a legjobb Batman film lett, de ez is nálam 75 %, nem fér bele az év legjobbjaiba. A Vasembert jobban élveztem valamivel, arra 80 %-ot adtam.

VVega: azt tudom, hogy a Doomsday-t rühellted, de nekem nagyon bejött az egész.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.01.04. 15:58:01

Nagy örörmömre szolgál, hogy a legrosszabb 15-ből csak a Kis Vuk és a Babylon AD-t volt szerencsétlenségem megnézni.

Simson 2009.01.04. 17:12:15

Nagy Vin Diesel rajongó voltam anno, tehát megszerettem volna nézni a filmet, de látom sokaknak nem tetszik (mondjuk a kis Vukot már a reklámozásakor elvetettem), a kategorizált lista pedig nem nagy hülyeség csak kicsit sztem macerás, meg a sok kategória, meg átfedések, műfajvegyítés... kicsit átláthatatlan lenne, úgyhogy hidd el, tökéletes választás volt ez a 2x15ös lista

dantE · http://videodrome.freeblog.hu/ 2009.01.04. 17:22:13

Én itt egyedül a rossz filmek listájával és a trailerekkel értek egyet :D
Persze a kedvenceknél is van pár olyan mozi, ami nálam is favorit, de az ilyenek, hogy Mamma Mia, tiltott királyság, Kung-Fu Panda... na meg Indy o,O Jó filmek, de voltak náluk sokkal jobbak is. In Bruges-t már nem is kérdezem hol van, tudom, hogy neked nem jött be :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.01.04. 17:50:59

Az Erőszakik jól elvan valahol:) Egyébként 60 %-ot adtam neki még júniusban.
süti beállítások módosítása